Klasy Żołnierzy
Inżynier/Mechanik (Engineer)
Jest bardzo przydatny gdy idziemy pieszo i nagle napotkamy czołg lub inny pojazd utrudniający nam życie, wtedy jego SMAW lub RPG-7V2 jest na wagę złota. To samo tyczy się naprawy, gdy jesteśmy pod ostrzałem, a nasz pojazd coraz szybciej traci sprawność bojową - wtedy bardzo przydatna jest jego Spawarka.Najlepiej się schować za pojazdewm kiedy się go naprawia
Porady:
- Najlepiej naprawiać kiedy ktoś prowadzi ogień zaporowy.
- Naprawiać stojąc z tyłu, lub z boku czołgu w kierunku przeciwnym do przeciwnika .
Zestawy używane przez obie strony tej klasy to:
- karabinek M4A1 dla strony amerykańskiej,
- karabinek AKS74U dla strony rosyjskiej
- każdy odblokowany karabinek tj; SCAR-H, A-91, G36C, SG553LB
- wyrzutnia przeciwpancerna SMAW / RPG7V2, wyrzutnia przeciwlotnicza, tj. Stinger / IGLA lub wyrzutnia ppanc. FGM-148 Javelin
- Spawarka służąca do naprawy pojazdów
- pistolet, podstawowo: M9 dla US i MP443 dla RU.
- PDW lub strzelba
Zwiadowca (Recon)
Ta klasa też się za wiele nie zmieniła, ale postawiono na większą aktywność. Zwiadowca jest ogółem mało lubiany przez społeczność graczy Battlefield za swoją indywidualność i niski współczynnik pomocy zespołowi. Znów ma do dyspozycji szereg akcesoriów takich jak detektor ruchu lub mobilny punkt odrodzenia. Teraz gdy można się położyć na ziemi, to klasa zyskała więcej możliwości do chowania się.
Zestawy używane przez obie strony tej klasy to:
- karabin snajperski MK11 MOD 0 dla strony amerykańskiej,
- karabin snajperski SWD dla strony rosyjskiej
- każdy odblokowany karabin snajperski tj; SV-98, M40A5, M98B
- detektor ruchu, radio służące jako przenośny punkt odrodzenia dla drużyny, mikrosamolot zwiadowczy MAV
- pistolet, podstawowo: M9 dla US i MP443 dla RU.
- PDW lub strzelba
Może teraz komuś podratować zdrowie rzucając apteczkę lub pozwolić na powrót do świata żywych używając defibrylatora. Ma możliwość zamiany defibrylatora na granatnik. Gracz ma prawo zdecydować w którym kierunku chce rozwijać postać medycznym bądź atakującym.
- karabin szturmowy M16A3 dla strony amerykańskiej,
- karabin szturmowy AK-74M dla strony rosyjskiej
- każdy odblokowany karabin szturmowy tj; M416, AEK-971, F2000, AN-94, G3A3, KH2002
- defibrylator
- apteczka lub granatnik M320 lub podwieszana strzelba M26 Mass
- pistolet, podstawowo: M9 dla US i MP443 dla RU.
- PDW lub strzelba
Zestawy używane przez obie strony tej klasy to:
Ta klasa funkcjonuje podobnie do tej którą znamy z Battlefied 2.
Zapewni zespołowi ogień zaporowy przy czym u przeciwnika ukaże się efekt rozmycia ekranu pogarszający jego celność.
Będzie przydatny, gdy będziemy chcieli rozgonić towarzystwo lub odgonić od przekaźnika (M-COM). Taki ogień zaporowy pozwoli na podłożenie ładunku. Posiada także skrzynki z amunicją, ładunki C4 , miny przeciwpiechotne Claymorei moździerz M224.
Zestawy używane przez obie strony tej klasy to:
- lekki karabin maszynowy M27 IAR z dwójnogiem dla strony amerykańskiej,
- lekki karabin maszynowy RPK-74 z dwójnogiem dla strony rosyjskiej
- każdy odblokowany karabin maszynowy tj; M249, M240B, PKP Pecheneg, M60E4
- C4,miny M18 Claymore i Możdzierz M224
- skrzynki z amunicją
- pistolet, podstawowo: M9 dla US i MP443 dla RU.
- PDW lub strzelba
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz